Wederom naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Henk Spijkerman - WaarBenJij.nu Wederom naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Henk Spijkerman - WaarBenJij.nu

Wederom naar Santiago de Compostella

Door: Henk Spijkerman

Blijf op de hoogte en volg Henk

12 Maart 2020 | Nederland, Akkrum

Inderdaad, de drang om er nog eens naar toe te gaan is al die jaren blijven bestaan. Nu 7 jaren verder in de tijd is het zover.
Zondag 15 maart reis ik af naar Bordeaux om van daar uit mijn reis te vervolgen via de Camino del Norte. Deze route loopt grotendeels langs de Atlantische oceaan en is zeer bekend om de de wonderschone natuur.
Vanaf Bordeaux zijn er 2 opties: doorreizen naar Irun in de Pyreneeën om van daar uit te lopen naar Santiago en vervolgens mijn weg tocht voort te zetten naar Finissterre en Muxia. Dit ligt in Noord Spanje aan de Atlantische oceaan. Een andere optie is om vanaf Bordeaux mijn reis direct op te pakken met als einddoel Santiago. We zullen wel zien hoe het allemaal komt en wachten weer af wat de dag ons morgen brengen zal. Tot later.

  • 12 Maart 2020 - 12:17

    Wim:

    Heel Veel Succes Henk!!!
    We gaan je volgen, groeten van Wim&Karin en de jeugd

  • 12 Maart 2020 - 12:17

    Elly Koopman:

    Wat mooi Henk, dat je weer op Camino gaat! Ben een tikkeltje jaloers hoor, maar dat snap je denk ik wel. Wens je opnieuw een heel mooie, inspirerende reis toe!!!

  • 12 Maart 2020 - 12:19

    Jan En Grietje Dantuma:

    Heel veel succes Henk. Jan en Grietje Dantuma

  • 12 Maart 2020 - 12:33

    Dorus En Will:

    Henk heel veel plezier en geniet ervan

  • 12 Maart 2020 - 12:34

    John & Tineke:

    Top Henk en leuk dat je ons laat mee genieten om je reis te volgen, gaan we zeker doen heel veel succes

  • 12 Maart 2020 - 13:04

    Herman En Gerda:

    Mooi Henk, we gaan je volgen

  • 12 Maart 2020 - 13:06

    Nieske:

    Heel veel succes en geniet ervan

  • 12 Maart 2020 - 13:13

    Thea:

    O Henk, wat geweldig, geniet ervan, wij passen wel op Joke.
    Veel zegen over je tocht.

  • 12 Maart 2020 - 13:26

    Frans Van Iersel:

    Vanuit Tilburg veel succes, goed keuze om de camino del Norte ( kustroute) te gaan lopen.
    Vergeet niet om een rustdag te nemen in Bilbao en een bezoek aan het Gugenheim museum te brengen.
    Groet Frans

  • 12 Maart 2020 - 13:42

    Nel Commandeur:

    Wat spannend weer henk heel veel succes en reisplezier! We gaan je weer volgen!

    Gr loek en Nel

  • 12 Maart 2020 - 14:15

    Joke Dijkstra :

    Succes Henk
    Goede fijne reis.
    Denk wel spannend ik ga je volgen

  • 12 Maart 2020 - 14:41

    Jelmer:

    Prachtig Henk! Succes!

    Op een inzichtvolle reis.

    Groetjes Jelmer

  • 12 Maart 2020 - 15:13

    Ciska Terra:

    Hallo Henk. Hierbij wens ik je veel succes met de tocht. We horen nog wel van je. Groet Ciska en Hille

  • 12 Maart 2020 - 15:27

    Renee:

    Heel veel wandelgang voor de komende 6 weken en wij gaan je volgen!
    Lieve groet...

  • 12 Maart 2020 - 15:58

    Rosan Sombroek-Engel:

    Jeetje Henk.... Super!!! Genieten met een grote G. Veel geluk tijdens je tocht.. enne... we gaan je volgen hoor!

  • 12 Maart 2020 - 16:22

    Anne.Molenennar:

    Henk veel succes en plezier en geniet er weer van

  • 12 Maart 2020 - 17:15

    Liana:

    Hallo Henk,
    Geweldig dat je weer gaat pelgrimeren.
    Ik wens je heel veel plezier en dan hebben wij plezier met je verhalen.

  • 12 Maart 2020 - 18:04

    Appie:

    Hoi Henk,

    Een mooie tocht in goede gezondheid toegewenst!
    Ik ga jou volgen

  • 12 Maart 2020 - 20:54

    Ed Spijkerman :

    Succes broer

  • 12 Maart 2020 - 22:45

    Coby En Jan:

    Henk, veel succes en geniet er van en we zullen je volgen.

  • 12 Maart 2020 - 23:30

    Anneke:

    Hoi Henk, hele goeie tijd gewenst! We gaan je volgen. Groetjes, Jeroen en Anneke

  • 14 Maart 2020 - 10:05

    Baukje Scherjon:

    Succes Henk veel Succes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Ik ben Henk Spijkerman, ben 10 februari vertrokken richting Santiago de Compostela. Ik hoop hier aan te komen op 27 mei a.s. De gehele reis die ik maak beschrijf ik dagelijks en zou ik graag met jullie willen delen.

Actief sinds 13 Feb. 2013
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 169505

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 27 Mei 2013

Pelgrimsroute naar Santiago

Landen bezocht: