28-05-2013 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Henk Spijkerman - WaarBenJij.nu 28-05-2013 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Henk Spijkerman - WaarBenJij.nu

28-05-2013

Door: Henk Spijkerman

Blijf op de hoogte en volg Henk

28 Mei 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

Door een slechte internet verbinding kunnen we helaas geen verslagen toevoegen. Hopelijk lukt het donderdag wel weer.

• 29 Mei 2013 - 12:30

T Dekker :

Henk

Ik heb heel erg genoten van je geweldige wandel verhalen ,een geweldige prestatie je kan trots zijn op je zelf .

Tiny Dekker de Knipe

• 15 December 2013 - 17:35

Piet Vis:

Beste Henk ,jouw verslag gelezen was gegrepen door jouw verschijning bij het programma van "hello goodbye" en je op Google opgezocht.
    Ben zelf van plan volgend jaar in augustus met mijn vrouw van St Jean Pied DePort de camino te lopen.
    Ben dit jaar 65 geworden en heb dit altijd al willen doen.
    Genoten van jouw reisverslagen en de gemoedelijke manier van schrijven,